Kejt bloguje!

Hej! Postanowiłam zacząć prowadzić bloga bo na facebooku ( link do strony ) nie zawsze mogę przekazać tyle ile bym chciała. Będę tu zamieszczać głównie zdjęcia makijaży w moim wykonaniu. Nie wykluczam, że pojawią się też wpisy o produktach godnych polecenia. Ogólnie będzie więcej zdjęć niż czytania :) 
Moja przygoda z wizażem trwa już dobre 3 lata. Zaczęłam od kierunku "Wizaż i stylizacja paznokci", następnie trafiłam do MAKEUPLACE KLIK i tam ukończyłam warsztaty wizażu I i II stopnia. Baaardzo polecam Akademię MAKEUPLACE! I z tego miejsca dziękuję Anecie za przekazanie tylu cennych informacji i wskazówek :)

                                                       Warsztaty w MAKEUPLACE

                                            Cała moja grupa razem z Anetą - naszą trenerką :)


... i kilka zdjęć z sesji:




                   Na jednej z sesji twarzyczki do malowania użyczyła Mademoiselle Kate :)

Do następnego! xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz